Alle nyttehaver er nu udlejet, kontakt Webmaster  Judy Rosfeldt e-mail: dobbeltop@hotmail.com for at komme på ventelisten.

Hvis en nyttehave med hus/skur skal sælges, og sælger ikke selv har en køber, kan sælger rette henvendelse til Webmaster for at komme i kontakt med personer, som står på ventelisten. Der gøres samtidigt opmærksom på, at en have ikke må sælges til højere pris end vurderingen. Pris aftales udfra dette, direkte imellem sælger og køber.

Eventuelle tomme haver, haver uden hus/skur, tilbydes efter anciennitet. Langt de fleste haver er dog bebygget, så ventetiden på en tom have er meget lang.

Selve kontrakten på leje af haven, indgås med foreningens formand og kasserer, som også udfærdiger købaftalen.

Neutral

Venteliste:

OBS !!  Det er den enkelte persons eget ansvar at oplyse ændringer i email/tlf.nummer så foreningen kan komme i kontakt med jer, i tilfælde af ledige haver. Kan vi ikke komme i kontakt med den enkelte pga forkerte kontaktdata, slettes vedkommende af listen.

1     Fatmir Salihi

2     Michael Kristensen